سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هینو اعتراف کرد که نتایج آزمایش آلایندگی را جعل کرده است

 

هینو موتورز به جعل داده های موتور در مورد موتورهای    A05C متوسط ??و A09C و E13C اعتراف کرده است. سازنده خودروهای تجاری و تامین کننده موتور تویوتا و ایسوزو موتورز، این فریب می تواند بیش از 100000 خودرو را تحت تاثیر قرار دهد یا فروش سالانه این شرکت در ژاپن را دو برابر کند.

گفته می شود که نتایج آلایندگی موتور با استفاده از سیستم های اگزوز غیراستوک برای تولید نتایج آزمایش مورد نیاز دستکاری شده است. هینو اکنون حمل و نقل مدل های کامیون و اتوبوس درگیر در این رسوایی را متوقف کرده است، که فایننشال تایمز گزارش می دهد که ممکن است به شش سال قبل برگردد.

هینو که 33 درصد از سهم بازار خودروهای تجاری ژاپن را در اختیار دارد، به دنبال توسعه خودروهای برقی بوده است. این شامل قرارداد اشتراک فناوری با واحد کامیون و اتوبوس تراتون گروه فولکس واگن است که در سال 2018 امضا شد.

این شرکت مشکلات دیگری نیز در رابطه با آلایندگی خودرو داشته است، با فراخوان قبلی که انتشار اکسید نیتروژن را پوشش می دهد که 47000 دستگاه را پوشش می دهد. مشکلات فعلی به دنبال عدم دریافت گواهینامه ایالات متحده برای موتورهای آن است که منجر به توقف موقت تولید در کارخانه هینو در ویرجینیای غربی شد که در سال 2019 افتتاح شد.