سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Southwest هواپیماهای خود را با Wi-Fi سریعتر، سطلهای بزرگتر و نوش

شرکت هواپیمایی ساوث وست اعلام کرد که بیش از 2 میلیارد دلار برای بهبود امکانات رفاهی مسافران مانند سطل های بزرگتر، اینترنت سریعتر و پریزهای برق «در هر صندلی» هزینه خواهد کرد تا در تلاشی برای جلب توجه مسافران با بازگشت مجدد رزروها   .

این شرکت هواپیمایی همچنین قصد دارد تعداد فیلم‌هایی را که به مسافران ارائه می‌دهد دو برابر کند و گزینه‌های نوشیدنی خود را در هواپیما به روز کند تا شامل مخلوط مریم خونی، کوکتل‌های آماده، سلتزر سخت و شراب رز باشد.

این تغییرات زمانی اتفاق می‌افتد که خطوط هوایی پس از گذشت بیش از دو سال از همه‌گیری کووید-19، برای بهبودی در سفرهای تفریحی و کاری آماده می‌شوند.

به عنوان مثال، خطوط هوایی یونایتد سال گذشته تعداد زیادی ارتقاء کابین مانند صفحه نمایش های جدید پشتی صندلی و سیستم های سرگرمی را اعلام کرد. همچنین در حال آماده سازی کابین ها برای سطل های بزرگتر است. خطوط هوایی دلتا در حال نصب صندلی های جدید برای فرست کلاس داخلی است و گفته است که قصد دارد در آینده اینترنت رایگان ارائه دهد. و خطوط هوایی هاوایی قصد دارد تا اوایل سال آینده وای فای رایگان را از طریق سرویس Starlink اسپیس ایکس ارائه دهد.

سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری Southwest پنج سال طول می‌کشد و بخشی از مخارج سرمایه‌ای تخمینی 3.5 میلیارد دلاری در سال تا سال 2026 است که در دسامبر اعلام شد. این تغییرات برای همه مشتریان طراحی شده است، اما Southwest اخیرا تلاش های خود را برای فروش به مسافران تجاری افزایش داده است.

 

این شرکت هواپیمایی در ماه مارس یک گزینه جدید و ارزان‌ترین نرخ کرایه را برای مسافرانی که مایل به پرداخت بیشتر برای انعطاف‌پذیری هستند، اعلام کرد. CNBC گزارش داد که هفته گذشته به کارکنان گفت که به طور موقت به مسافران در برخی پروازها وای فای رایگان ارائه می دهد زیرا سخت افزار جدیدی را آزمایش می کند که هدف آن افزایش سرعت برای مسافران بیشتر است.

این شرکت همچنین گفت که اخیراً قراردادی را با ارائه دهنده اینترنت ماهواره ای Viasat برای اتصال در پرواز در اوایل پاییز امسال منعقد کرده است که با تحویل جدید هواپیماهای 737 مکس آغاز شده است. Southwest اینترنت را با قیمت 8 دلار در روز ارائه می دهد و در حال حاضر برنامه ای برای رایگان کردن دسترسی فراتر از تست سخت افزاری ندارد.

Southwest که ناوگانی متشکل از 700 هواپیمای بوئینگ 737 دارد، تخمین می‌زند که تا پایان سال 2023 روی 250 هواپیما در صندلی‌ها نیرویی خواهد داشت، چیزی که در حال حاضر ارائه نمی‌کند. پریزهای برق از اوایل سال آینده در دسترس خواهند بود. در هواپیماهای Max و دارای پورت های برق USB A و USB C است